ΣΑΝ Η ΚΟΡΗ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΘΑ ΜΟΙΑΣΕΙ!!!!

Παρατηρώ τη μικρή λουλού, καθώς μεγαλώνει, περνά τις φάσεις της, μπαίνει στην προ εφηβεία, με τις αντιδράσεις που υποθέτω είναι φυσιολογικές κα με ι τις διάφορες εκρήξεις της που μου θυμίζουν το σόι του άντρα….

Δεν μου αρέσει καθόλου!!!!!

Την παρατηρώ καθώς μιλά με ύφος και νεύρα, όταν κάτι δεν την αρέσει, όταν μου πάει κόντρα, όταν δεν θέλει να παραδεχτεί ότι έχω δίκιο και όταν δεν θέλει να με ακούσει και μου έρχονται εικόνες στο μυαλό, σαν φωτιζόμενη λάμπα πάνω από το κεφάλι μου, από τα καπρίτσια και τα καμώματα διαφόρων ανθρώπων του σογιού του άντρα και από άτομα που η μικρή λουλού δεν τα έχει δεί ποτέ, ή δεν τα θυμάται και είναι λές και της έχουν κάνει φροντιστήριο εκείνοι!!!!!

Ακόμα και κινήσεις χεριών και προσώπου, το πώς κάνουν μια συγκεκριμένη ρυτίδα στο μέτωπο, μόνο αυτό το σόι, ή ένα συγκεκριμένο τίναγμα των μαλλιών που είχα δεί κάποιες λίγες φορές από κάτι θηλυκά του σογιού και που συναντάς σε κάτι παρακμιακούς ανθρώπους, σε δραματικές ταινίες…

Σου λέω, μου έρχεται να γκρεμίσω το σπίτι από τα νεύρα μου, δεν ξέρω τι να κάνω για να ηρεμήσω.. Την κοιτάω και την ξανακοιτάω και θέλω να βρίσω τον εαυτό μου, που παντρεύτηκα τον πατέρα της και έκανα το λάθος να διαιωνίσω αυτό το συγκεκριμένο γονίδιο.

Τελικά, έχουν δίκιο όσοι λένε ότι όταν παντρεύεσαι έναν άνθρωπο παντρεύεσαι όλο του το σόι.

Παρότι, λοιπόν αυτούς τους ανθρώπους δεν τους έχει δεί και δεν τους συναναστρέφεται καθόλου και εμείς, εννοώντας εμένα και τους γονείς μου, δεν συμπεριφερόμαστε έτσι ποτέ, και ο πατέρας της δεν κάνει αυτά τα ηλίθια κουνήματα της μέσης του με το τίναγμα των μαλλιών και την συγκεκριμένη γκριμάτσα με την συγκεκριμένη ρυτίδα πάνω από το μέτωπο, εκείνη ξέρει και τα κάνει και δεν θα υπήρχε περίπτωση να τα έχει ξεπατικώσει από πουθενά, αν δεν υπήρχαν στο ντι εν έι της, έτσι πιστεύω.

Όπως για παράδειγμα, αυτή η άρνηση της για τα αγγλικά…  Πόλεμος γίνεται μια φορά την εβδομάδα που έχει μάθημα!!!! Και επειδή είναι έτσι της έχω βάλει μόνο μια μέρα, γιατί αν είχε δύο θα είχαμε δράματα!!!

Μερικές φορές απελπίζομαι τόσο που πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω.  Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να ανοίξω την πόρτα και να πέσω από το μπαλκόνι.

Τόση ομοιότητα με δαύτες τις σουσουράδες ξαδέλφες της είναι παράξενο!!

Τείνω να πιστεύω ότι τα χαρακτηριστικά μας, και τα εξωτερικά και τα εσωτερικά, τα παίρνουμε στο ντί εν έι μας, άσχετα με την όποια διαπαιδαγώγηση και μόρφωση πάρουμε από το άμεσο περιβάλλον μας.

Γιαυτό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί, ποιόν επιλέγουμε για πατέρα των παιδιών μας, καθώς αυτά μπορεί να μην μοιάσουν σε εμάς….

Εγώ μάλλον είχα φιλική συμμετοχή στην όλη διαδικασία….

4 thoughts on “ΣΑΝ Η ΚΟΡΗ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΘΑ ΜΟΙΑΣΕΙ!!!!

  1. Με δυο γάμους, άρα με δυο πεθερές, ήμουν τυχερή που οι πεθερές μου ήταν γλυκύτατες μαζί μου ακόμα και όταν χώρισα τον πρώτο…. και μπορώ να πω με σιγουριά πως είχαμε κάνει κόμμα για το πώς θα χειριστούμε μαζί τους γιούς τους- άνδρες μου! 😉
    Τώρα τα δυο μου αγόρια (από διαφορετικούς γάμους) δεν έχουν πάρει σχεδόν τίποτα απ΄ τους μπαμπάδες τους και εξακολουθούν να με στηρίζουν και πρακτικά και ψυχολογικά! 😛
    Επίσης έχω δει, πως οι περισσότερες φίλες μου που έχουν κόρες, (πχ και η αδελφή μου) είναι σε μόνιμο πόλεμο και σπάνια έχω ακούσει το αντίθετο! 😉
    Άρα δεν φταίει η Λουλού, αλλά η αρχή εφηβείας της και η αιώνια μάχη!
    Courage… και για το Γαλλικό σου! 😀

Σχολιάστε

