ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Και εκεί που περίμενα έστω κάποιος να με καλέσει για μια θετική συνέντευξη, είχα δύο προτάσεις για δουλειά και βρέθηκα στη δύσκολη κατάσταση να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα τους!!!

Η μία αφορά εργασία σε ξενοδοχείο και η άλλη σέρβις σε καφέ ουζερί σνάκ ενναλακτικό μπάρ άφτερ και τα ρέστα.

Τα χρήματα καλά και στις δύο, οι εργοδότες φαίνονται πολύ καλοί, η διαφορά στο ωράριο…

Στο καφέ κλπ είναι κυρίως βράδυ, στην καλύτερη περίπτωση, επειδή έχω τη μικρή λουλού, να πηγαίνω 10 το πρωί και να φεύγω 6 το απόγευμα εκτός από τις αργίες και το καλοκαίρι που τα σχολεία θα είναι κλειστά, οπότε θα μπορώ να κάθομαι και περισσότερα βράδια.

Στο ξενοδοχείο υπάρχουν βάρδιες, μια πρωινή 6 με 2 και μια βραδυνή 3 με 11.

Η δουλειά θα είναι σχεδόν η ίδια, καλωσόρισμα και γλυκά λογάκια στους τουρίστες, να προσέχω το φούντ στάιλινγκ να βγαίνουν τα πιάτα ωραία, και θα συνεργάζομαι με τον σέφ για το τι αρέσει και τι όχι, να προσέχω τους καλούς πελάτες και αυτά.

Και στις δύο θα χρειαστώ τις ξένες γλώσσες, σύν τα γαλλικά που ήδη έχω αρχίσει και το χειμώνα θα ξεκινήσω και γερμανικά…  Βλέπεις περιμένουμε πολλούς τέτοιους και ιδίως στο ξενοδοχείο που συνεργάζεται αποκλειστικώς με γερμανικά και ρωσικά πρακτορεία.

Τελικά αποφάσισα να διαλέξω το ξενοδοχείο, αν και θα είναι σκοτώστρα στη δουλειά, γιατί το βραδινό ωράριο είναι δράμα για τη μικρή λουλού.  Ήδη το περσινό καλοκαίρι που δούλευα στο ιταλικό εστιατόριο, που ήταν αποκλειστικά βράδυ, είδα και έπαθα να τελειώσω τη σαιζόν, καθώς είχα κάθε μέρα κλάματα και τη μικρή να με περιμένει το βράδυ ότι ώρα και να γυρίσω..

Ήδη την σπρώχνω κάθε μέρα για να διαβάσει, καθώς βαριέται, αν λείπω κιόλας και δεν την βλέπω καθόλου, θα χάσω τη μπάλα και δεν πρόκειται να την βρώ ποτέ ξανά…

Οπότε, αγαπητοί μου και συμπαθέστατοι αναγνώστες, αρχίζω την νέα μου καριέρα στα σχεδόν 40 μου, ως ξενοδοχοϋπάλληλος και ελπίζω τουλάχιστον να βγάλω αυτή τη σαιζόν σώα…

Η νέα μου περιπέτεια ξεκινά στις 22 Απριλίου.  Μέχρι τότε, θα απολαύσω λίγο ακόμη την ηρεμία, την οικογενειακή θαλπωρή και την ξεκούραση, καθώς μετά την ημερομηνία σταθμό, θα ξαναβρώ γαλήνη τέλος Οκτωβρίου!!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στον Θεό, που χωρίς την βοήθειά του δεν θα μπορούσα να κάθομαι αυτή τη στιγμή ήρεμη και να γράφω.  Το μόνο που φοβάμαι είναι μήπως είμαι πολύ μεγάλη πλέον για τέτοιες ταλαιπωρίες και 7ήμερη σερί εργασία όπως το ξενοδοχείο απαιτεί, με 2 ρεπό το μήνα…

Ο |Θεός να βάλει το χέρι του να σταθώ στα πόδια μου…

2 thoughts on “ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

  1. Ο επιμένων νικά! 😉
    Πολύ, πολύ, πολύ χαίρομαι για τα νέα! 😀
    Δεν είχα καμιά αμφιβολία πως θα τα κατάφερνες, ήταν απλά θέμα υπομονής και επιμονής και γνώσης, πως η σεζόν των καλοκαιρινών προσλήψεων ξεκινά απ’ τον Φλεβάρη! Αυτό δεν θα πει «Όμως» πως μετά από τρεις- τέσσερεις μήνες δεν θα «έχουμε» τη γνωστή γκρίνια- κούραση- άλλα περίμενα και άλλα έγιναν κλπ κλπ του Καρκίνου!!! 😉
    Τότε να θυμάσαι πόσο ταλαιπωρήθηκες μέχρι να βρεις δουλειά και να κάνεις υπομονή… ο «σύντροφος» πού θα βρίσκεται γενικώς; 😛

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σε σένα και στην Λουλού! 🙂

    • Σε αυτή τη φάση Στεφανία μου, ακολουθώ το ρητό σου να μην περιμένω τίποτα, οπότε και δεν θα απογοητευτώ ποτέ!!! Βασικά περιμένω την ατέλειωτη δουλειά, και το ανάλογο υφάκι από τους συναδέλφους μου καθώς, οι μόνιμοι γνωρίζουν ότι προέρχομαι από μια πρώην δουλειά σε τράπεζα και ξέρουν ότι οι γνώσεις μου αφορούν επιστημονικό επίπεδο. Δυστυχώς για μένα, με σύστησε μια φίλη μου, οπότε δεν την πήρα τη δουλειά με το σπαθί μου, απλά έτσι ξεχώρισε το βιογραφικό μου. Ο μαίτρ και ο σέφ στους οποίους θα απολογούμαι, με περιμένουν στη γωνία, για το καλύτερο και το χειρότερο σενάριο, οπότε και θα αισθάνομαι συνεχώς ότι παρακολουθούμαι. Αυτό δεν είναι κακό πάντα, καθώς, αν δείξω την δέουσα προσοχή και προσήλωση, θα έχω και την κατάλληλη εξέλιξη. Αυτό όμως σημαίνει ότι, άλλοι φυτευτοί που θέλουν να βάλουν τα δικά τους άτομα μέσα, θα με περιμένουν και εκείνοι στη γωνία για να με ρουφιανέψουν κάτι που ήδη έχω προυπηρεσία που λένε, γιατί στη τράπεζα αυτό γινόταν σχεδόν πάντα. Αυτό που με χαροποιεί ιδιαίτερα είναι ότι, με κάλεσαν από άλλες δυο δουλειές και αυτές κατάφερα να εντυπωσιάσω με το σπαθί μου, εξίσου καλές, μόνο που τα ωράρια ήταν εξοντωτικά για όσους έχουν παιδιά, που σπρώχνονται να βγάλουν το σχολείο, οπότε και τις απέρριψα κατευθείαν παρότι ήταν φοβερά ενδιαφέρουσες και με προοπτικές. Οπότε λοιπόν, θα βγάλω το σκασμό, θα δουλεύω σα το σκυλί και δεν θα περιμένω τίποτα από τα νέα μου καθήκοντα, μόνο να βγάλω τη σαιζόν!!!! Οσο και αυτή τη λέξη που έβαλες σε άγκιστρα… ελπίζω να βρίσκεται κάπου που να μην με ενοχλεί με την παρουσία του…

Σχολιάστε

