ΛΙΓΟ ΦΩΣ..

Σε δέκα μέρες φεύγει και ο Γενάρης. …

Σήμερα είχα πάει να αφήσω ένα βιογραφικό σε ένα ξενοδοχείο σε κοντινή περιοχή από το σπίτι μου, της τάξεως των 12 χιλιομέτρων σε απόσταση.  Παρότι μια φίλη μου μίλησε σε κάποιον υπεύθυνο να πάω για δουλειά σε οποιοδήποτε πόστο υπάρχει διαθέσιμο, τελικά κατέληξα να μιλάω με τον γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου, έναν πολύ καταρτισμένο άνθρωπο και σοβαρό και που ο ίδιος μόλις είδε το βαρύ βιογραφικό μου, με απέκλεισε από την θέση της καμαριέρας, αμέσως, καθώς είπε ότι θα ήταν πολύ υποτιμητικό εκ μέρους του να γνωρίζει ότι με τέτοιες γνώσεις θα εργάζομαι σε αυτό το πόστο… Θα με έβαζε front Office αν ήξερα γερμανικά, πράγμα που δεν προλαβαίνω να μάθω τώρα, αλλά που μάλλον, αν βρώ δουλειά, θα ξεκινήσω άμεσα από την επόμενη σαιζόν.  Αυτή τη στιγμή ξεκίνησα γαλλικά, με μια κυρία Γαλλίδα που μένει στην περιοχή μου.

Στο δια ταύτα, ο γενικός διευθυντής, ετών 53 όπως που είπε, λόγω του πτυχίου σέφ και της προυπηρεσίας σε κουζίνα το προηγούμενο καλοκαίρι, θα σκεφτεί αν με βάλει στο μπουφέ.  Πήρε κατευθείαν τον σέφ του, για να κανονίσει συνάντηση μαζί του, καθώς εκείνος θα έχει την τελική απόφαση για την πρόσληψή μου.

Θα κανονίσει είπε να συναντηθούμε την άλλη βδομάδα και αν του κάνω , θα με ειδοποιήσει.

Από την άλλη, πήρα τηλέφωνο έναν κρητίκαρο, ονόματι Γιώργη, που έχει ένα καραβάκι και κάνει βολτούλες σε παραλίες που είναι δυσπρόσιτες με αυτοκίνητο, ο οποίος δεν γνωρίζει την αγγλική και από ότι προσπαθούσα να καταλάβω, ούτε την ελληνική, καθώς μιλάει τόσο βαριά κρητικά που σχεδόν δεν έβγαζα άκρη, και ο οποίος θέλει ένα άτομο να κανονίζει το μιλητό, την αλληλογραφία και την συνεννόηση στα αγγλικά, να ενημερώνει την ιστοσελίδα του και να ανεβάζει φωτογραφίες από τις κρουαζιέρες.

Έστειλα και δυο βιογραφικά μέσω 2 γνωστών μήπως και τα προωθήσουν σε κανέναν δικό τους, γιατί εγώ με το σταυρό στο χέρι έχοντας στείλει 264 μέχρι στιγμής δεν βρήκα άκρη.

Βασικά και ο κύριος μέσω του γνωστού μου που πήγα στο ξενοδοχείο, αφού θαμπώθηκε από τα πτυχία τις γνώσεις και το παρουσιαστικό μου, κατέληξε να μου λεει, ότι αν μπορώ να φύγω εξωτερικό γιατί εδώ, δεν υπάρχει δυνατότητα μια αξιοπρεπούς ζωής όπως την ξέραμε.

Μου έλεγε ότι, σύμφωνα με τις γνώσεις μου, θα έπρεπε να παίρνω τουλάχιστον 3000 ευρώ πράγμα που δεν γίνεται, χωρίς να διευκρινίσει το οικονομικό μέρος της υπόθεσης, αφού ο σέφ κάνει κουμάντο στις προσλήψεις του προσωπικού κουζίνας…

Τουλάχιστον, έχω να ελπίζω μέχρι την άλλη βδομάδα..

Από την άλλη, τίποτα άλλο δεν έχει αλλάξει δυστυχώς, η αγαπημένη μου Στεφανία θα κουνάει το κεφάλι της, καθώς, ο καιρός είναι άσχημος, και ο κώλος μας καλομαθημένος….

Ελπίζω να έχω καλύτερα νέα σύντομα, από ολες τις μεριές…

 

2 thoughts on “ΛΙΓΟ ΦΩΣ..

  1. Με λίγο φως όλα ξεκινούν Βίκυ μου, το πολύ φως συνήθως τυφλώνει και δεν μπορούμε να δούμε καθαρά! 😛
    Ποτέ δε σε φοβήθηκα γιατί ξέρω πως στο τέλος (αφού μας βγάλεις τη πίστη!) τα καταφέρνεις και αν τα πράγματα δεν φαίνονται να πηγαίνουν καλά προς το παρόν, θα πει, πως το τέλος δεν έχει φτάσει ακόμα! 😉
    Για λεπτομέρειες σχετικά με τον «βραχνά» στείλε mail, να μην ρίχνουμε το επίπεδο της συζήτησης! 😉
    Της Στεφανίας το κεφάλi απ΄το κούνα κούνα κοντεύει να ξεβιδωθεί! 😀

    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη αγκαλιά! ❤

    • το τέλος Στεφανία μου είναι πάρα πολύ μακριά γιατί στους μαλάκες ανθρώπους η καμπούρα της αντοχής τους είναι πολύ μεγάλη και πάντα κοιτάνε να είναι καλά οι γύρω τους γιατί έτσι μόνο είναι και αυτοί ευτυχισμένοι. Και εγώ για να μην ρίξω το επίπεδο μου δεν παίρνω δραστικές αποφάσεις μήπως και έτσι ο βραχνάς θα έχει το φιλότιμο να την κάνει από μόνος του.

Σχολιάστε

