ΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΘΑΝΑΤΗ!!!

Όπως θα έχετε ενημερωθεί εδώ, οι καλοί μου φίλοι, έχει γυρίσει ο άντρας…

Τι και αν ειπώθηκαν πάλι βαρυσήμαντες δηλώσεις, του στιλ, θα βοηθάς, θα προσφέρεις, δε θα γκρινιάζεις….

Όλα είναι εύκολα και απλά στην αρχή και στα λόγια, μέχρι να έρθει η ώρα να γίνουν οι πράξεις…

Στο σημερινό άρθρο θα ασχοληθούμε με τις ελιές….

Όπως θα είναι γνωστό σε αρκετούς εδώ πέρα, η εποχή αυτή είναι συνδεδεμένη με το μάζεμα των καρπών της ελιάς και το φύλαγμα του πολύτιμου λαδιού που μας δίνει….

Τυχερός είναι όποιος έχει ελιές να τρώει λαδάκι δικό του, και να έχει κάπου στην αποθηκούλα την ταμιτζάνα με το λαδάκι, και τι ωραία που νοιώθει όταν πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ και βλέπει πόσο ακριβό είναι το λαδάκι του Θεού, για να το αγοράσεις, και πόσο λυπάται τους άλλους ανθρώπους που βάζουν το λάδι με το σταγονόμετρο, για να μη τελειώσει, και πόσο περίεργα κοιτά τους τουρίστες που έρχονται και βουτάνε το λάδι με το ψωμί λές και είναι παπάρα από γάλα….

Είμαι και εγώ από τους τυχερούς που ο  μπαμπάς μου έχει κάποιες ελιές, όχι πολλές αλλά το λαδάκι της χρονιάς το βγάζουν οι καημένες…

Μέχρι τώρα το μάζεμα, το έκαναν οι γονείς μου, και εμένα απλά μου έδιναν όποτε ήθελα την ταμιτζάνα γεμάτη…

Φέτος, ο πατέρας μου έπαθε ζημιά στο χέρι του και δε μπορεί να ραβδίσει πλέον και έχουν άγχος οι άνθρωποι πώς θα μαζέψουν τις ελιές…

Είπα και εγώ, ότι φέτος θα ραβδίσει ο άντρας… θα κανονίσουμε ένα διήμερο να μαζέψουμε τις ελιές εγώ ο πατέρας μου ως επιβλέπων και ο άντρας….

Πρόβλημα ένα:

Οι ελιές είναι σε άλλο νομό και πρέπει να κανονίσουμε να κοιμηθούμε εκει το βράδυ, σε συγγενικό σπίτι.

Πρόβλημα δυο:

Ο άντρας δε θέλει να κοιμηθεί σε συγγενικό σπίτι (βασικά δε τρελαίνεται με την ιδέα να μαζέψει ελιές κιόλας..)

Οπότε και σήμερα, αφού επέστρεψα από τη δουλειά και προσπαθούσαμε να κανονίσουμε με τον πατέρα μου για το πότε θα πάμε στο χωριό, ο άντρας, ανακοίνωσε ότι δε θα διανυκτερεύσει αλλά θα επιστρέψει το βράδυ και θα ανέβει το επόμενο πρωί…

Και εγώ ανέβασα πίεση στις σωληνώσεις της κεντρικής γεννήτριας…

Τι ωραία που θα φαίνεται στη θεία μου, που έχει όλη την ευγενή καλοσύνη να μας ταίσει να μας ποτίσει να μας κοιμήσει στο σπίτι της (και μαγειρεύει και υπέροχα πιλάφια και ψητά, κουνέλια στιφάδο και ωραία τυροπιτάκια όλα παραγωγή δική της βεβαίως βεβαίως), και ο άντρας ο ακατάδεκτος θα πεί εγώ θα πάω σπίτι μου γιατί δε κάθομαι σε ξένο σπίτι…

Και εγώ θα κάτσω μαλάκας, να με συζητούν οι συγγενείς μου, για το πόσο άτυχη είμαι που έχω έναν τέτοιο μαλάκα για άντρα, που του δίνουν και περιουσία και ξινίζει τα μούτρα του, ενώ ο ίδιος δε προσφέρει ένα δεκάρικο στην οικογένεια…

Μετά από την δήλωση του άντρα, αυτή την τελεσίγραφη, ότι δεν κοιμάται σε ξένο σπίτι, έγινα τούρκος άρχισα να μιλάω πολύ έντονα (και όχι να βρίζω γιατί ήταν το παιδί μπροστά), του τόνισα ότι δε θα με κάνει ρεζίλι στους συγγενείς μου, ότι είναι ακατάδεκτος, όχι μόνο για την δική τους φιλοξενία αλλά και για τη περιουσία μου, το γουρούνι το όρθιο, λέγοντας του ότι, ήξερε από την αρχή τι οικογένεια είμαστε, και τι έχουμε, και ότι ο πατέρας μου που έκανε 2 κόρες, την περιουσία του που είναι γή ελιές και διάφορα άλλα, δεν θα τη δώσει σε φιλόπτωχο, αλλά καλά θα κάνει να συνετιστεί με την ιδέα ότι , δε μπορεί να χρησιμοποιεί από τα δικά μου ότι τον συμφέρει και να τα κοινοποιείται, υπάρχουν και άλλα πράγματα της περιουσίας που είναι υποχρεωμένος να συντηρεί και να φροντίζει.

Σαφώς δε το σχολίασε, και τι να έλεγε βέβαια, αν και ξέρω ότι στο μυαλουδάκι πλανάται η σκέψη να φύγει να πάει στη μανούλα του, που δεν του ζητά να μαζεύει ελιές, να βάζει σκούπα να σιδερώνει και να πλένει πιάτα…

Πάντως είμαι ανένδοτη, και ίσως αυτό είναι που χρειάζεται πλέον, γιατί η αδιαφορία, δε βγάζει πουθενά!!

Και τις ελιές θα μαζέψει και στη θεία θα κοιμηθεί και θα πεί και ένα τραγούδι.

 

Hμερολόγιο κυβερνήτη αστρική μέρα 18/12/15… Και τις ελιές μαζέψαμε και το λάδι βγάλαμε και καλά πήγαμε και όλα καλά!!!!

και του χρόνου!!!

 

3 thoughts on “ΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΘΑΝΑΤΗ!!!

  1. Πάρε το απόφαση (επί τέλους!) Βικούλα μου… Ή άνδρας ή λάδι! 😛
    Προς το παρόν ο άνδρας σού βγάζει το λάδι… xo xo xo! (αγιοβασιλιάτικο γέλιο!) 😀

    ΑΦιλάκια στα κοριτσάκια! 🙂

    • Σιγά που θα ήταν τόσο απλό…. Σήμερα τον ενημέρωσα οτι θα παμε και γυρίσουμε αυθημερόν οπως το πρότεινε και μετα απο λιγη ωρα μου ειπε οτι θα παει αυτη τη φορά μονο και δε πρόκειται να ξαναπάει.. γιατι έχει και δική του περιουσια να κοιτάξει…. εχει το σπιτι της μανούλας του να βάψει…. όποιος δε μπορεί να κοιτάξει ειπε τη περιουσία του να τη πουλήσει… ουτε ελιές θέλει ουτε λάδι θέλει ουτε τον ενδιαφέρει τίποτα απο τα δικά μας πράγματα….
      Δε θα σου πω τι έγινε στη συνέχεια…. απλα θα σου πω οτι ταυτόχρονα με την δική μου αντίδραση έγινε σεισμός στη Τζακάρτα….
      Ναι. Έχεις δίκιο… μου βγάζει το λάδι….
      Μάλλον το τραγούδι που θα πει ριναι το έχετε γεια βρυσουλες….

  2. Για να δούμε, τι θα καταφέρεις και αυτή τη φορά…. γιατί ΟΛΑ στη ζωή έχουν ΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! 😦
    Εύχομαι με όλη μου την καρδιά, καλά ξεμπερδέματα! 😛
    ΑΦιλάκια με πολύ Αγάπη! ❤

Σχολιάστε